Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne, Kupujący wedle własnego wyboru może:

  1. złożyć reklamacje w formie pisemnej na adres: Steel Hog Sp. z o. o., ul. Irysowa 25/A 20-834 Lublin;
  2. złożyć reklamację w formie elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@steelhog.pl.

Z dniem 9 stycznia 2016 roku sprzedawcy internetowi zostali zobowiązani do
informowania konsumentów o możliwości rozwiązywania sporów drogą
elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute
resolution). Obowiązek ten został nałożony przepisami Rozporządzenia Unii
Europejskiej nr 524/2013. Informacja o platformie ODR oraz link do
niej (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

Konsument ma możliwość skorzystania przez niego z bezpłatnej
pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów czy
stowarzyszeń zajmujących się ochroną praw konsumentów w tym
na przykład Stowarzyszenie Konsumentów Polskich udzielających porad
pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez STEEL HOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Lublinie, ul. IRYSOWA, nr 25A, 20-834 Lublin, w celu korzystania z prowadzonej przez steelhog.pl usługi „Newsletter”. Jestem świadomy/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, więcej w Polityce Prywatności.

FreshMail.pl